Gespreksleidraad voor leraren in het voortgezet onderwijs Bronnen Akkermans, M., Kloosterman, R., Moons, E., Reep, C., & Tummers-van der Aa, M. (2022, Maart 1). Veiligheidsmonitor 2021. Opgeroepen in juni 2025, van CBS: https://www.cbs.nl/nl-nl/longread/rapportages/2022/veiligheidsmonitor-2021 Felten, H., & Broekroelofs, R. (2022, December). Wat werkt bij het verminderen van discriminatie. Opgeroepen in juni 2025, van Movisie: https://www.movisie.nl/sites/default/files/2022-12/ wat-werkt-bij-het-verminderen-van-discriminatie-dec-2022.pdf Geerlings, J., Speelman, I. (2023, Juli). Een wetenschappelijke onderbouwing van de docententraining ‘Dialoog onder Druk’. Pagina’s: 11, 11, 11, 14, 26, 21. Opgeroepen in juni 2025, van Movisie: https://www.movisie.nl/publicatie/wetenschappelijke-onderbouwing-docententraining-dialoog-onder-druk Kennisdossier relationele en seksuele vorming. (sd). Opgeroepen in juni 2025, van Rutgers: https://rutgers.nl/kennisdossier-relationele-en-seksuele-vorming/#3 Stichting School & Veiligheid (2024). E-learning Dialoog onder Druk. Module 5, een veilige dialoog. Opgeroepen in juni 2025, van Stichting School & Veiligheid: https://www.schoolenveiligheid.nl/e-learning-dialoog-onder-druk/ Waarom is aandacht voor genderdiversiteit en seksuele diversiteit in het onderwijs belangrijk? (sd). Opgeroepen in juni 2025, van Gendi: https://www.gendi.nl/inspiration/waarom-aandacht-voor-genderdiversiteit-en-seksuele-diversiteit-in-het-onderwijs/ Wij-zij-denken. (sd). Opgeroepen in juni 2025, van Inside polarisation: https://insidepolarisation.nl/wij-zij-denken/ 21
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=